Kőhalmi Levente: Tudom jössz majd












Úgy izzik tested,
zúduló, zord aranyként beragyogja e szobát.
Halált ordít bennem
e megrettentő, könnyébresztő álomvágy.

Szembogaram szerelem-sugarát
torpedóként vágja szemedhez,
fehérarany fémangyalként
csapódik testem testedhez.

Megfeszítve két kereszten
szélesre tárt ajtókat ád,
halott ajkak állnak szemben,
csókban forrnak éteren át.

Tűzacélként zihálva, törve éjnek csendjét
tapadó fonattá válunk,
megállítjuk most múltunk ércrendjét,
remegünk majd, újra szállunk.

Kiokádtam testemből a mérget,
miként keserű epét,
életemnek vetettem véget,
ahogy figyeltem fegyelemröptét.

Megnyugodtam már, hisz tudom, jössz majd!
Ha izzó ólomeső vár, tudom, jössz majd!
Az idő most megáll, tudom, jössz majd!
Az idő most megáll...

2 megjegyzés :

  1. Nem egy egyszerű a stílusod, versedben lüktet egy másféle versírói magatartás, s mégis érthető és tiszta a költeményed.

    VálaszTörlés