Tóth Sarolta: Rémálom




Gyötrelmes éjszakák
rémálmok szállnak ,
félelmek fájnak.
Bűnök börtönében
őrök fenyítenek,
üres kenyéren,
kevés vízen
tengetnek.
Vasrácsos ablakom kém,
figyel engem a fény,
leselkedik, félek,
nem látok itt
semmit...
Szeretnék elfutni messze,
lábam remeg, elesne..
rám tör a rémület,
gyökeret verek...
verejtékezek
hideg vizet,
szemem
remeg.
Ájultan álmodok ágyamon,
fáradtan  fordulok félre,
viszketve vonulnak
képzelt bogarak,
vakarom végre,
nem kéne!
véresre.
Foltot hagy a lepedőn,
sebes lett  a bőr
idegesít ez is
mert jelez,:
élek még: ..
minek?


6 megjegyzés :

  1. Igazán tartalmasan írtad meg, kedves Sarolta, rémálmodat... Tulajdonképpen meg is értem félelmeidet. De azért csak mondom: nem kellene ilyen módon élned-gondolkoznod... @-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a dicséretet.
    Ígérem, em panaszkosom többé, mert már teljesen meg is süketeltem befejezem az internetezést.
    Szeretettel Sarolta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem panaszként, hanem őszinte megnyilvánulásokként tekintettem eddig is írásaidat. Csak abba ne hagyd a netezést, mert akkor kivel fogok ezután eszmét-véleményt cserélni?! :-?

      Törlés
  3. Nagyon kedveltem leveleidet,mert nem sablonok voltak, hanem értelmes baráti, üzenetek. Évekkel ezelőtt egy másik oldalon volt egy hasonlóan értékes barátom / Édes Emil a Poet oldalon / de Parkinson kór vitte el. Akkor elhagytam azt az oldalt bánatomban./ Most Riba Ildikó hozott ide, akivel személyesen találkoztam, azonos megyében lakunk, könyvet is cseréltünk, és megtaláltalak, és ez nekem is jó. Sajnos valóban közel a vég, súlyos autoimmun betegségek kínoznak, ma hirtelen teljesen megsüketültem, ez ijesztő és sokideggyulladásom is van...Valamikor szép voltam, okos és vidám, de idő előtt nyugdíjaztak ,mert
    filozófiát tanítottam a főiskolán, és ere hirtelen nem lett szükség. Korengedménnyel nyugdíjba mentem, akkor kertészkedtem, de fáradt lettem,és akkor írni kezdtem. Ez lekötötte tanítási vágyamat és időmet.Apám is tanár volt, de 27 évesen meghalt - születésem előtt 10 nappal - tehetséges volt, talán valamit örököltem tőle /
    Sajnálom, ha magamra maradok ,mert fontos vagy és az írás is, de nem tudom, mit hoz a holnap..
    szeretettel Sarolta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Saci, csak azt tudom ismételni, amit Gábor írt. Abba ne hagyd az írást, és a netezést, ez még leköt téged, és mi várjuk az írásaidat. Ha nem is reagálok rá, de akkor is mindig olvaslak, ugyanúgy Gábor írásait is.
      Nem akarlak jobban győzködni, hiszen magad is tudod, ha ezeket elngeded, még rosszabb lesz az állapotod.
      Szeretettel ölellek: Ildi

      Törlés
  4. Ildi nagyon örülök, hogy nem vagy beteg. Szép képeket raktál írásaimhoz, köszönöm. Ma voltam orvosnál, visszajött a hallásom, de az igazi baj az emésztésem teljes csődje és a vele járó nehezen viselhető fájdalmak. Kár, hogy a gépem elég rosszul működik, vírus lehet benne, egy férfi ellopta egy régi versemet, és kapok figyelmeztetéseket is. Most nem tudok már levelezni , mert az email címedet nem ismerem.
    Dédunokám nagyon cuki, most már értelmes is, nem beszél, de mindent megért és megmutat. Hamarosan jön a kistestvére is / szerintem korai!/
    Remélem, ti jól vagytok, sokat gondolok rád szeretettel.
    Mikor jobban vagyok, kényszert érzek, hogy írjak, de már sok a baj.
    puszillak Saci

    VálaszTörlés