Seres László: Párbeszéd egyedül





-Jöjj, gyógyíts álom.            -Ó, boldogtalan.
-Róla mesélj most.              -Az éj parttalan.
-Hozd vissza hozzám.          -Már jön, szólj, hallja.-
-Csak őt akarom.                -Ő is akarja.

-Itt vagy mellettem.            -Egykor itt voltam.
-Fogd meg a kezem.            -Hányszor megfogtam.
-Szoríts, ne engedj…            -Rég elengedtél.
-Hitet adj újra.                    -Adtam, rászedtél
-Hogy bízni tudjak.              -Sohase bíztál.
-A szerelmünkben.              -Ami volt, nincs már.
-Bennem tűz lobog.             -Bennem parázs sem.
-Nem gyógyít a szó.            -Se a varázsszer.

-Ne tovább, álom.               -Küzdj, szólj, beszélj még.
-Lassan hajnal lesz.            -Nem, nem, csak éjfél.
-Valaki itt járt.                    -Csak velem jártál.
-Égi zene szólt.                   -Hallucináltál.


Seres László



5 megjegyzés :

  1. Balladás--felelgetős monodráma.

    VálaszTörlés
  2. Igen, mintha félálomban meditálnék, mikor szeretnék elaludni, de nem jön álom a szememre. Talán erre jó. Köszönöm megtisztelő figyelmed, s szavaidat Kedves Tibor...)))

    VálaszTörlés
  3. Azt írod, párbeszéd... az eleje inkább monológnak tűnik. Szép amúgy, csak eleinte nem tudtam, melyik feled mit mond...:) Persze, ha magaddal beszélsz, igazából mindegy, de mégsem...

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Kedves Irén megtisztelő figyelmedet...)))

    VálaszTörlés
  5. Érdekes versformádhoz, és annak tartalmához szeretettel gratulálok: Mila

    VálaszTörlés