Tomor Gábor: Májusi érdes sorok


 

Mottó: A múlt mindig a mának szól, ezért írják újra folyamatosan. (Ungváry Krisztián, történész.)

 
Lemaradtunk

 Nem elég ennyi adóhivatalnok – vág szemünkbe a hír. Elkeserítő. Mennyit is kell még dolgoznunk ahhoz, hogy mi legyünk a tízezer adóhivatalnok országa!


"Gyerekszáj"

– Tudod, mi a különbség a roller és a fütyi között?
– Nem...
– Akkor csak rollerozzál tovább!

 Hasonló

 Egyik öregfiú játékosunk vágta a másik szemébe, a parázs küzdelem szünetében:
– Te annyira vagy a focitól, mint Makó Jeruzsálemtől!
Ördögi gőg. Mintha valamely magabízó politikus mondta volna…


Elsietett bűneset

Vad úr rajtakapta feleségét, hogy legszebb álmából őt felébresztette. Hirtelen felindulásában, két héttel később tíz késszúrással végzett vele. 
Azóta megbánta; egyedül sem könnyű aludnia.


A legjobb létező

Őt szeretem én, az élet sóját, nélküle rosszak, unalmasak napjaink, lassúak és ostobák; nincs jobb annál, hogy létezik ő, remek hallani, sőt terjeszteni, másokkal megosztani szeretem a pletykát magát, tovább adni a titkot, bármit, amit tudok; bárha máshogy van is, ha nem igaz is -- mondani valahol, valakiről, valakinek valamit...


Álszemérmesen

Mindenre képesek vagyunk! Mentünk már alfába, le kutyába, prűddé is válhatunk olykor! Megannyi egyezményes jelzés segít ebben...
Mit mond például a túlélésre buzdító hősnő a rászoruló embernek?
Fel a fejjel, semmi gond, csak pénz legyen és a p - pardon: három pont, négybetűs főnév, az éterben füttyszó - ... szorítson!


Tanúvallomás

Egy szilveszteri perpatvar után az ügyész kihallgatja az egyetlen tanút.
– Tehát ön azt állítja, hogy az egymást vádló felek mindegyike már hosszú ideje alkoholista.
– Én, kérem, ezt így nem állítom! Én csak annyit mondhatok: ha kettejük között egy üveg pálinka lennék, hát bizony egy garast sem adnék a jövőmért!


A kép a netről


2 megjegyzés :

  1. Sok humoros "bölcsességet"szedtél össze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Összeszedtem, ami adódott, avagy amiben láttam valamilyen humoros-vicces lehetőséget. Hát ennyit láttam... :d

      Törlés