7 megjegyzés :

  1. Szomorú jelen valósága.
    Nem embernek való, engem taszít, méltósággal vágyom mielőbb menekülni belőle, persze csak egy mód van rá....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben a hatsorosban igyekeztem a negatív oldaláról megfogalmazni, hogy mi az ember, milyen (is) az emberiség, az "emberkedés" - s lám, ez lett belőle. @-) Bizony, nem könnyű az embernek megőriznie méltóságát a mai világban... - Köszönöm szavaidat, kedves Sarolta.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki mit vesz magára, az ő dolga, kedves Gergely. Aztán kinek-kinek jogában áll félre- vagy a szerzői elgondolástól eltérően másként érteni sorokat, szavakat. Jómagam nem más helyéből írtam, amit írtam (mi sem ismerjük egymást, meg a te ismerőseiddel sem vagyok kapcsolatban), soraim csak vélekedések a világról, ezeknek helyt adni nekem is jogom van. Furcsa, amit utolsó soraim kapcsán írsz: azt hiszed, csak magad vagy szenvedélyes, s nem gondolod, hogy például én is lehetek, önként, mert mondjuk tehetetlenség miatt szenvedő? Erről hírt adni, ráadásul csak pár sorban, nem panaszáriákban, azért csak nem megvetni való! - Kívánom, éld meg némileg higgadtabban az előtted álló évtizedeket! :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés