8 megjegyzés :

  1. Talán azért hajtja le a fejét, mert nem találja már helyét a létben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg érezheti így, ámde többnyire még szerethet szemlélődni... Helye tehát inkább a megfigyelőé a létben. - Így már elfogadhatóbb, kedves Sarolta?

      Törlés
  2. Lehet, hogy abban reménykedik, talál valami értékeset. Én egyszer este, sötét utcán belerúgtam egy karórába.
    Már nem vagyok optimista, nem is keresem a földön a szerencsét, inkább a rossz utak miatt fél az eleséstől és eltörik a lába.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gábor!

      Mit jelent a ":d" ?

      véletlen vagy nem érdemes rá válaszolni?
      A kódfejtéshez nem értek

      köszönöm a figyelmet!

      Törlés
    2. Ha ráklikkelsz az alanti szmájlik közt a 8.-ra, akkor - a fent megjelenő "allegória-közlendő" okézása után - az ábra mellett feljön ez a "kód". Ami itt a kacsintó ábrázat jele. Csak nem jött ki mégsem az üzenetben. Lehet, hogy amiatt, mert nem volt előtte szöveg. Ezért itt is megpróbálom! :d (Válaszolni mindenre lehet... :) )

      Törlés
  3. Köszönöm a megfejtést. Én nagyon tudatlan vagyok a gép kezelésében, és ez már sok bosszúságot is okozott. Kitöröltem fontos fájlokat tudatlanságból.
    Jó,hogy Te vagy - mint tanácsadó - és olyan, aki értelmes gondolatokat közöl, nem csupán frázisokat /tetszik, remek, gratulálok etc/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell túlzásokba esni, Sarolta... Jó néhány talányos dologra eddig én sem jöttem rá! :-d

      Törlés