4 megjegyzés :

  1. Nagy igazság: mindenki pótolható - a törtrtő, a gátlástalan legkönnyebben.
    De gyakran a jót is lecserélik,ha ahatalom érdeke úgy kívánja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véleményeddel, kedves Sarolta, alátámasztod az emberiségről szóló, lesújtó véleményeket. De hát, te is ebben a világban élsz... - Köszönöm hozzászólásod! :-d

      Törlés
    2. Tapasztalatom ez a sajnálatos tény. Kezdő tanár koromban egyazon időben 3 osztályban kellett szóbeli érettségit vinnem, miközben állapotos voltam az utolsó időben. Szóvá tettem az engem beosztó igazgató helyettesnek / egykor diák koromban tanárom volt!/ - és ez volt a válasz: MINDENKI PÓTOLHATÓ.
      Szerencsére nem történt koraszülés, az érettségik is rendben lezajlottak. Ám a következő tanévben - nem kaptam órákat, ésúj,másutt tanítási lehetőséget sem. PÓTOLTAK! /Magam kerestem munkát egy alacsony színvonalú középiskolában, 10 évig ott tanítottam, sikerrel, mert onnan hívtak meg a Tanítóképző Főiskolára filozófiát oktatni adjunktusnak, innen mentem nyugdíjba docensként /
      A gmnázium igazgatója a barátját vette a helyemre, mert fehgyelmivel kirugták. Az igazgatónak nem volt középiskolai tanári diplomája, akkor végezte levelező tagozaton a pszichológiát/. Ez volt abosszú, amiért szólni mertem, de mindenképpen ez várt volna rám,mert megtehette!

      Törlés
    3. Így van ez, kicsinyes retorzió a véleményét nyilvánítóval szemben... Ilyesmire a politika berkeiben is adódnak példák, nem ritkán, ám leplezve. "Fellépésed" kapóra is jöhetett az igazgatóhelyettesnek, hogy barátját alkalmazza. A lényeg az utolsó szavadban rejlik, mely szerint, amit az illető tett, azt MEGTEHETTE! @-)

      Törlés