5 megjegyzés :

  1. Hiszel a jóslatokban?
    Szerintem vannak emberek, akik valamilyen titokzatos megérzéssel rendelkeznek a jövőre vonatkozóan. Nekem volt néhány konkrét ilyen megérzésem fiatal koromban.
    Akkoriban gyakran nyertem is kvíz játékokban. Most már csak az örök megsemmisülésben hiszek, ez mindenkivel megtörténik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogyan emlékszem, többnyire mosolyogtam, ha jóslásról esett szó. Ez ma sincs másként, sőt! (Ahogyan a végén írod, kedves Sarolta!)

      Törlés
  2. Kedves Gábor!

    Tanácsot kérek tőled: A Poema.hu oldalon tegnap feltették a Karácsonyi álmom c. versemet, de ellopta - sajátmagának tulajdonítva versemet Kominyi Attila.

    Hiába írtam reklamálóleveleket - sokat, válasz nem jött, areklamációl központból kaptam egy telefonszámot,hogy hívjam őket, de ilyen szám a nyilvántartásban nincs. Mit tehetek még? Ez felháborító szemtelenség, plágium. A tolvaj nevét sem találtam meg a szerzők névsorában.
    Kérlek szépen, ha lehet segíts nekem,
    üdv.
    Sarolta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sarolta! Rámentem én is erre az oldalra, s látom, amit írtál.

      Szerintem nem kell foglalkozni az üggyel – légy nagyvonalú. Ha az oldal nem érzi úgy, hogy helyesbíteni kellene, száradjon stábján az egész. (Annál is inkább, mert nincs olyan szerzőjük, akinek nevét feltüntették.) Reklamálni sem érdemes, az olvasók így is megjegyzik, hogy itt valami tisztességtelenség történt. Ki veszít akkor az egészen?! - Üdv.: Gábor. (Utóirat: ha változtatnak, nyugodtan küldhetsz oda újabb verseket.)

      Törlés
  3. Kedves Gábor!

    köszönöm a segítséget, eménytelen a változás, de igazad van. nem törődöm vele. Azt sem értem, hogyan szólhatott hozzá, ha nem regisztrált szerző vagy olvasó.
    Nos, manapság sok a csalás, de ebből a lopásból milyen haszna van a tolvajnak?
    A NET sok aljasságot hordoz, már menekülök .a Facebookra nem is megyek fel soha.

    VálaszTörlés