2 megjegyzés :

  1. Sajnos így van, de nemcsak az idegenek félnek. A bűnözés nagyon elterjedt az egész világon, terroristák garázdálkodnak, de nem a " megfelelő" alanyokat ölik meg.
    / Sikerült visszaszereznem Google fiókomat, de sok adat elveszett. Elment a kedvem, Ha túlélem a karácsonyt, lemondok az internetről. Kinyomoztam a hiba okát:a gép a lányom nevén szerepel, ő gazdálkodó, és meg akarták szerezni az adatait, fizetést követelnek. Sajnos,nem törölte ki magát,mikor a gépet nekem adta. Hírekből tudom: hekkerek a Facebookra és a Mikrosoftra is betörtek. Most visszaszereztem - kérve az ügyfélszolgálat segítségét a fiókomat. - A lányom nem hisz nekem, és megharagudott rám, engem hibáztat. Szomorú ez Karácsony előtt.
    Szép ünnepeket Neked kedves Gábor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény Sarolta, hogy ilyen gondod van... Most az asztali gépről üzenek. (Írtam Neked egy új kis táblagépen, de az bizonyára elszállt; hülyén fest, ha a szöveghez illő ikon viszont ott vihog... Na, mindegy.) Ne add fel a reményt, az a helyzet, hogy tényleg mindenféle próbálkozás történik az adatok ellopásáért, lehet, hogy a lányod tényleg nem is hibás... Nem tudom.) De ha máshogyan sikerül rendezni a dolgot, annak csak örülhetünk. Addig is kívánok neked kellemes, szép ünnepeket! - remélem, nem lesz rosszabb ezután...

      Törlés