Markovity Radmila: Ezzel a vallomással már rég óta tartozok



Minden pillanat, egy újabbat teremt,
abból következnek a tudatos tettek,
tudat alattival találkozik, összeforr a kettő.
Csodát szült, nekem, Tőled, aki akkor
keringtél az űrben, megismertem a
lehetetlennek túnő valós lehetőséget.
Találkoztunk, bár nem láttalak, de tudtam
az űrből szólsz nekem, ott vagy mellettem
de a tudat alattim elrepült a szavaddal:
NEM, és jött a testvére, a tehetetlenebb, 
mégis folytatta a gondolatod, akaratod
sejtelmesen ott suttogta, nem suttogta
érzékeltette: nem fulladsz. Felébredt
a tudat bennem, és ne haragudj rám
amiért felébredtem, elrontottam jó
tettedet, de nem teljesen, mert nem
szenvedek, tudom meghallod szavam,
meghallod kérésem: legyél erősebb,
jobban higgyél magadban, mert bennem
az életem rámnehezedett, neked feltétel
nélkül hiszek, önmagamról tudom:
lelkemben még vannak zárt ajtók, amit nyitni kell. 


5 megjegyzés :

  1. Az összetartozás érzése, mint versedből kiolvasható: nem ismer határokat. Hiszed a segítőkészséget, a szavak erősítő erejét is; előbb-utóbb megnyílnak a még zárt ajtók mind. - Meghatódtam álomból született soraidon - melyek akár Kései vallomás cím alatt is futhatnának -, kedves Mila. :)

    VálaszTörlés
  2. Most is megnyitottál egy ajtót, kedves Mila.

    VálaszTörlés
  3. Köszönömszépszavaidat, kedves Francisz. Ajánlatod a címhez nagyon jó.
    Szeretettel: Mila

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, kedves Tibor
    Szeretettel: Mila

    VálaszTörlés
  5. Ha minden napra jut is egy ajtónyitás , egyet azért meghagyok magamnak . Miért nem tudom ! Talán mert túl átlátszó lennék? Egy porszemnyi titok is védettséget ad, csak egy iciri--piciri kis fiókocska ott legbelül .

    VálaszTörlés