Tóth Sarolta: Kutyahűség



Vak "vau" vagyok,
nem látok, de szimatolok.
Csóválom a farkam,
hangodat, ha hallom.
Kedves gazdám szeretlek,
hálás vagyok, míg csak élek,
megmentetted életemet,
befogadtál betegen.
Állatkínzók meggyötörtek,
vergődtem, ők csak röhögtek.
Gyógyított a szereteted,
hűségem örökre tied.
Megvédelek, ha szükséges,
bárhova elkísérnélek.
vonítok, ha baj ér téged.
Soha el nem kóborolok,
idomíthatsz, szót fogadok.
Barátkozom a cicáddal,
együtt fekszünk lábaidnál.
Szemem vak, de lát a szívem,
jó ember vagy, én így érzem,
állatbarát – érdemérem
megilletne téged.


2 megjegyzés :

  1. Túlcsordul a hálától a kutyus szíve... Odaadó hűségéről biztosítja is gazdáját (jelen esetben a képen látható R. Gere urat). :)

    VálaszTörlés
  2. A kutya hűsége közismert, ő szolgálja, védi urát, míg a macska csak vendég a háznál, elvárja, hogy kiszolgálják, simogassák. Ezt a mi kerti macskánknál is láttam.

    VálaszTörlés