3 megjegyzés :

  1. Az első haikud olvasván azt hittem, hasonlóan "vérszomjas" sorok következnek. De lám, előbújt belőled a terapeuta, s tanácsokkal láttad el jobbra vágyó testünket-lelkünket. Hogy mire jutunk végül? Meglátjuk; reméljük a legjobbakat, kedves Sarolta. Mindenesetre, ha húsz év múlva köszönő levelet kapsz tőlem, ne lepődj meg túlságosan! :>)

    VálaszTörlés
  2. Viccelsz? Húsz év múlva már porés hamu leszek a gyógynövények fogyasztása ellenére is.
    Én azért hiszek benne, hogy segít némelyik, és nincs annyi rossz mellékhatásuk,mint a kemikáliáknak.ott minden elképzelhető rosszat feltüntetnek a használati utasításon, és tanácsolják, hogy ha tapasztalod ezeket AZONNAL fordulj orvoshoz. Én szemészhez készültem, és jövő januárra kínáltakidőpontot!!! Oszt jónapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, kedves Sarolta; láthatod, milyen nevetős szmájlit mellékeltem soraim mellé. De hát, ha lehet, miért ne vehetnénk viccesre az életet, úgy a bajokat elviselni is könnyebb... :) Mivel is zárhatnám legjobban ezt az üzenetet? Hanyagoljuk a pesszimizmust, legyünk legalább célul tűzve korrekorderek! :>)

      Törlés