A Hátsó Pad

Szöveg: Thököly Vajk



Lyrics:
A hátsó pad az én helyem,
Senki nem ül mellettem,
Itt kulcsolom két kezem,
Imámmal keresztemen.

Hívtak első sorokba,
Üzentek, üljek oda.
-De Nem lehet!
A hátsó padban megszoktam.

Itt tudom, velük vagyok,
Versek dalok, mondatok,
Itt fogja Isten kezem,
A hátsó pad az én helyem.

Ref:

A hátsó pad az én helyem,
Itt is van bennem érzelem,
Innen jól látom, kik azok,
Akik előttem hazugok.
A hátsó pad az én helyem,
Hol nincs olyan nagy kényelem,
Nem szégyellem, ezt vállalom,
A hátsópad az én sorsom.
,


Hitéért szólták Jézust,
Tettéért Prométheuszt,
Vámbéryt nyelveiért,
Szókratészt elveiért.

A hátsó pad az én helyem,
Senki nem ül mellettem,
Itt kulcsolom két kezem,
Imámmal keresztemen.

Hívtak első sorokba,
Üzentek, üljek oda.
- Nem lehet!
A hátsó padban megszoktam.

Itt tudom, velük vagyok,
Versek (dalok) vannak, mondatok,
Itt fogja Isten kezem,
A hátsó pad az én helyem.

Ref:
A hátsó pad az én helyem,
Hol nincs olyan nagy kényelem,
Nem szégyellem, ezt vállalom,
A hátsópad az én sorsom.
A hátsó pad az én helyem,
Itt is van bennem érzelem,
Innen jól látom, kik azok,
Akik előttem hazugok.

Elnyerte végleges formáját ez a dal is. Köszönjük Thököly Vajknak még egyszer szöveget!
FiveB




0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése