Seres László: Könnyek nélkül



Mit nekem a fájdalom
lenyelem eltorzult arccal
mint a könnyeket
s visszamosolygok rá
mintha semmi se fájna
ne üljön győzelmi tort
felettem míg élek

Ezt tettem kölyökként
nagyobb hatalmak
előtt is büszkén
mikor anyám gyötört
- szívem majd meghasadt -
be nem vallott bűneimért
s én megszeppent dacban
konokul ellenálltam

Mit nekem a fájdalom
se anyám se bűnöm nincs már
- magam korholom ezért is -
s szeretném, ha lenne s fájna
a ki nem mondott szó újra
amit jól tudott ott akkor is
csak tőlem akarta hallani
lélekvezeklő csendben    


4 megjegyzés :

  1. Lélekvezető a vers(ed) is, kedves László...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm kedves Tibor szavaidat, örülök, hogy olvastál...)))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm kedves Tibor szavaidat, örülök, hogy olvastál...)))

    VálaszTörlés
  4. Ez a "Lélekvezető csend", erre nagy szüksége van az embernek. Ez segít, a tisztánlátásban.
    Igazán tetszett.
    gyuri

    VálaszTörlés