Tomor Gábor: Bolondos szösszenetek



Mottó: Optimista az a személy, aki azt hiszi, hogy a légy a szobájában a kijáratot keresi.  (G. I. Nathan)


Ádám és Éva 

Férfinak lenni a természetben leggyakrabban előforduló genetikai hiba – nyilatkozott egyszer, feltételezéseit summázva, egy berlini molekulárbiológus. Azt állította: a természet előnyben részesíti a női nemet, a nők hatékonyabban – mert a férfiaknál gyakrabban – használják mindkét agyféltekéjüket.
Ezt azért nem hittük volna!...
De hess, férfibú! Ne hagyja el szánkat panaszszó!
Hiszen megeshet, hogy csak túlzott kissé a szakértő, s véleménye nem volt más, mint előrehozott nőnapi bók!


Csúcstechnika

Frissen vásárolt fényképezőgép elé áll Kiss, de hiába.
– Okos gép ez, ízlése is van – forgatja kezében a masinát Kovács. – Nem tetszik neki a képed, nem exponál…


Tanácsadás

– Nagy gondban vagyok… Az uram séta közben, erre hátul, mindig lapogat; ugye, milyen közönséges? Most mondja meg, mitévő legyek?
– Nehéz ügy ez, asszonyom. Azt ajánlom, védekezzék! Ha az ura újra kezdi, karoljon belé!


Tünetek, diagnózis

Fáj a fejem, furcsán-tompán. Minden bosszant, ingerel. Nemrég ettem, de borzasztóan éhes vagyok. És… mit is akartam? ja, koncentrálni is alig tudok. 
Mi lehet a baj? Elő egy szakkönyvet!
Itt van: ezek a nikotintól való hirtelen elvonás tünetei.
Hát persze. Most már értem. Ma még nem voltam füstös helyiségben.


Tessék megérteni!

Ide ment, oda utazott, különösen amott volt gyakran és sokáig – ezt rótta fel köznép, ellenzék, média stb. egy, a világra különösen nyitott érdeklődésű vezető úrnak.
Mi ez az értetlenség? Legyen bár az inkák földje, Florida vagy Tahiti, egyszerű a magyarázat. Szeretett ott lenni!


Változás

Sokáig volt látható egy villamosmegállóban ez a felirat: „Évi, szívem, szeretlek, imádlak; kívánlak nagyon!” Idők múltával, midőn arra jártam, konstatálhattam, hogy a hevülő úr végül is megkapta a „hozzáférési” engedélyt. Sőt…
Ámbár az újabb szöveg mintha panaszba ment volna át. Vagy úgy rémlett csupán…? Nem is tudom…
Szikrázó nap verte a feliratot, s úgy láttam: „Évi, szentem, … Kivagyok nagyon!” 


(V)ágyvédelem

Fővárosi kirakatban olvastam korábban, egy sétálós délelőttön: „Lángmentes ágynemű garnitúra, hatezer forintért.”
Remek, ilyen is van végre! Hatékony védelem izzó vágyak, lobogó szenvedélyek esetére…


Hatalmas, csodás kép a falakon - utcaművészet


4 megjegyzés :

  1. Ádám és Éva befejező mondata kissé gonosz, de tetszett. :)
    A kedvencem a Csúcstechnika a mai csokorban !
    A Vágyvédelem is igazán érdekes, pláne a lángmentesség.
    Jól szórakoztam szösszeneteiden. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első szösszenetről: nem akárhogyan összegzett az idézett szakértő! Úgyhogy némiképpen megértem Ádám csúfondáros válaszát! :d És a többi is...; mint a cím jelzi: csupa bolondság... :p - Köszönöm soraidat, kedves Ildi.

      Törlés
  2. Kedves Gábor!
    az első nagyon tetszik, de a többi is szellemes. Ami a nők és férfiak agyának különbségét illeti, én is olvastam róla. Az én véleményem az, hogy mi egyidőben többfelé tudunk figyelni,de ezáltal felületesebben.
    Szeretem a szellemes bolondságokat, de optimista nem vagyok a legyeket illetően különösen nem.
    Köszönöm a vidámságot.
    kívánok kellemes ünnepet és ha locsolsz, kapjál piros tojást.
    Lányoméknak tojásboltjuk van, de nem tudok küldeni,mert út közben összetörne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm válaszodat, Sarolta, talán még piros tojást is kapok... Megragadom az alkalmat, s ez úton kívánok minden kedves Olvasónknak kellemes húsvéti ünnepeket! :)

      Törlés