3 megjegyzés :

  1. Így igaz: egyéniségünk, dalunk, hitünk megmaradjon! Éppen most olvastam, Goethe soraiként idézték: "Édes élet minden élet,/ míg megőrzöd magadat;/ a minden se veszteséged,/ csak maradj az, ami vagy./ (A 3. sor talán így lenne jól: illatuk illan; nem?)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az üzenetet, a sor tévesztés áldozata,
    valóban illatuk illan - ezt akartam, de nem figyeltem.
    Sokat tévesztek, fárasztó a kezemnek javítani, de ha nem húzzák alá, észre sem veszem./Roncs vagyok, abbahagyom sz írást./
    Köszönöm értékes és rendszeres üzeneteidet.
    baráti üdvözlettel Sarolta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne már, kedves Sarolta! Már írtam egyszer: nem is tévesztesz sokat; semmiképp ne hagyd abba az írást: ez mindenképpen erőt ad a mindennapokban. Szeretnék változatlanul hozzászólni írásaidhoz. :)

      Törlés