Kapolyi Noémi: Egy nagy szerelem története, velem, a nő szemével 4.rész



Megbeszélés

Egyik nap aztán Zsolt beugrott az irodába hozzám.
Én összeszedtem magam és megkérdeztem tőle, miért nem kérdezett meg engem, vajon jönnék-e dolgozni vele?
Hiszen én vele szeretnék lenni és nem mással dolgozni.
Zsolt csodálkozva nézett rám.
-Igen? – kérdezte - akkor gyere, nincs semmi akadálya, csak vártam, hogy szólj.
Én meg majd leestem a székről, hát csak ennyi az oka?, mintha nem egy nyelven beszéltünk volna.
Elmondtam, mennyit sírtam, amiért nem kérdezett meg, ő pedig nagyon sajnált és nem igen értette, miért nem szóltam előbb.

Költözés

Azt a kis helyiséget amiben dolgoztunk sikeresen kinőttük, a költözés nem volt zavartalan, de végül csak sikerült megegyezni az üzleti partnerével a hogyan továbbról és mentünk.
Az iroda szép volt, bár hűvös színeivel nem éreztem az én világomnak, de hamar belaktuk és a nap nagy részét az irodai munkákkal ott töltöttem, amíg délutánonként be nem futott Zsolt.
Rengeteget dolgoztunk és beszélgettünk.
Sokszor azon kaptuk magunkat, hogy mindketten alig várjuk, hogy találkozhassunk és összeülve elmesélhessük egymásnak a reggeli ébredéstől kezdve az egész napunkat a találkozásig.
Azonban a távolságot megtartottuk és nagyon őszinte, boldog barátok voltunk együtt, élvezve egymás társaságát.
Tudtam, hogy Zsolt odaadó,  jó férj és jó apuka, szereti a családját és azt is éreztem, hogy neki nem is fordul meg semmi a fejében, mintha a nőt meg sem látta volna bennem, csak a legjobb barátját, ami persze jó dolog, de én – bár nem vallottam be magamnak –  ekkor többre vágytam már.

Láttam őt, most már nyitott szemmel, ezt a magas, szőke hajú férfit, széles háttal, szőrös mellkassal, erőteljes alkattal és nem is értettem, hogy nem tűnt föl eddig, hogy milyen szép arcú és a meghatározhatatlan zöld ragyogó tekintetével annyira vágytam a szeretetére, mint felnőtt nőként még senkiére.
Új felfedezés volt még a humora, a diszkrét kedvessége és az a könnyedség ami a legnehezebb tárgyalásokon is átsegítette őt a fogós helyzetekben.


4 megjegyzés :

  1. Hát igen, mint a cím is jelezte, ez az írás inkább a nő szemével mutatja be a kialakuló szerelmet... Meglehet, később többet tudunk meg Zsolt érzelmeiről (helyzetéről) is... :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Francis,

    Örülök nagyon, hogy elolvastad, köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon érdekes a történet, várom a folytatást :) Roppantul megkedveltem mindkét szereplődet. :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ildi, nagyon örvendeztem, hogy szívesen olvasod, köszönöm :)

    VálaszTörlés