Odvas fa odúja






Méhraj zsong
körülöttem,
odvas fa
odújának vélnek,
vájatomban
fészket rakni készülnek,
amelynek fekete
fátyla alól
kikandikál egy-egy
mosoly,
nevetés,
kacagás.

Fészket rakna
vészesen közeledő
méhraj a múlt
nincs-idejére.
Itt nem lesz
méhlép!
Itt nem lesz
méhanya!
Itt nem lesz a
herének helye!
Itt nem kell a
dolgozó méh sem!
Mit nekem a
párzási tánc?
Engem megfojtana
talán.

Méhraj zúgott
köröttem,
odvas fa odújának
néztek,
emlékeim ajtaja
becsukódott,
az odú sírt
és kacagott
a nincs idő
mellettem
ballagott.


Markovic Radmila


5 megjegyzés :

  1. Kedves László!
    Szavaid mindig megtisztelőek számomra.
    Köszönet érte: Mila

    VálaszTörlés
  2. "... a nincs idő
    mellettem
    ballagott."
    Ballagó idő!
    Üdv: Szabolcs

    VálaszTörlés
  3. "emlékeim ajtaja
    becsukódott," - ezért aztán nagyon rég jártam errefelé. De méhrajod "döngését" sok szeretettel olvastam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága Emőke.
      Én sem járok erre, meg máshova sem sűrűn.
      Szeretettel és köszönettel:Mila

      Törlés
  4. Jaj Istenem, Lászlót írtam Szabolcs helyett. Nemsokára megváltoztatom a nevem és így hangzik majd: Róza Róza Szkleróza.
    Elnézésed kérem: Mila

    VálaszTörlés