Szerelem - csöndes variáció




















Mindig tudtam,
javamat akarod,
ha sárba hullok,
sorsom fölemeled.
Hálám szerény:
tavasztól bódult
mezők illatát
adom Neked,
s a hajnali Napot,
mely vöröslő,
lüktető virág
és mindent, ami
fény és csönd csokrát,
s az ölelni hívó estet.
Mindennél jobban
szeretlek.
Tudom,
nem könnyű velem,
haragom apró, de
hirtelen lobban
és néha elragad a hév
s nem tudom mikor elég
munkából, játékból, szóból,
de érted tanulok
minden buktatóból,
érted csiszolok le
magamról minden
karistoló szögletet,
hogy véletlenül se
ejthessek rajtad sebet,
hisz oly régóta vártam
a percet, melyben rád
találtam.
Suttogva mondom ,
szeretlek, itt, Most és
Majd túl e földi léten,
- s bár tudom, nem lehet,-
az kívánnám, hogy még
egyszer lássak és
megérinthesselek.

7 megjegyzés :

  1. "érted tanulok
    minden buktatóból"

    ez: AZ

    VálaszTörlés
  2. Szép, őszinte sorok!
    Üdv: Szabolcs

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szép, tiszta, őszinte vallomás Kedves Ditta, s különösen szép dallamvilága, ahogy előbukkanak a szavak, és a hangok. Örömmel olvastam gondolataidat...)))

    VálaszTörlés
  4. Mindenkinek nagyon szépen köszönöm, aki megtisztelt olvasásával és hozzám szólásával!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Judit!
    Bocsáss meg, hogy itt küldök üzenetet, de azt hittem, megszűnt a portál, illetve engem szó, értesítés nélkül kizártál, mert hónapok óta nem tudom elérni ezt az oldalt. Ha rá
    keresek, azt a választ kapom: ez a WEB oldal nem érhető el.
    Kicsit furcsa volt. Véletlenül, Riba Ildikó nevénél találtam rá újra és meglepődve látom, azóta több versem is felkerült.
    köszönöm - szeretettel karolina/Tóth Sarolta/

    VálaszTörlés