4 megjegyzés :

  1. Kedves Gábor!
    Ezekben az elmúlás fenyegetését érzem. Vahogy így: a kutya most még ugat, de megdöglik.Aki most vidáman vihog, nagy bánat vár rá, sírni fog.
    nem feltétlenülalétemúlik el, csak a "jóléte"
    A szép elmúlás Petfinél: 'Elhull a virág, eliramlik az élet..."

    bocsánat, ha ferdén látom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kedves Sarolta, de azt hiszem, az elmúlásnak minden fajtáját meg lehet örökíteni, ahogyan a lelki állapot sokfélesége működik. Nálam ez az "egyszerű" változat jött elő. Korántsem a "jólét" végeztéről van szó. Hol is van az a "jólét"? Na, mindegy... - Köszönöm a soraidat! :)

      Törlés
  2. Kedves Gábor!
    A jólét jelentését illetően már én is elbizonytalanodtam. Sikeres életpálya után évfolyamtársnőm csontvelőrákban szenved évek óta, lábai bénák. Mégis azt mondja nekem a telefonba: "jól érzem magam a bőrömben" - nem fáj, kapom a kenót. /anyagi gondjai nincsenek/ Ennyi elég?
    Elnézést kérek tőled,hogy ennyit összehordtam, de lehet, hogy véleg elhallgatok, mert én nem érzem jól magam a bőrömben /betegségem végstádiuma/
    Köszönöm, hogy figyeltél rám Sarolta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jóléten itt nem hagyományosan értve az anyagiak meglétét gondolom, hanem egyfajta közérzetet, a "jóllét" értelmezésében... Közérzetünk pedig igazán változatos formákat ölthet. Így hát, akármi van is, csak törekedjünk jobban érezni magunkat a bőrünkben... Ehhez az is hozzátartozik, hogy életünk utolsó percéig mondjuk (írjuk) a magunkét, amit fontosnak tartunk, kedves Sarolta. :-d

      Törlés