Molnár József: Regény (Sárkány)



Múlt évben leveleztem egy sárkánnyal.
Előbb azt kérte, fagylaltot küldjek,
feladtam postára,
nem érkezett meg.
Elromlott a mosogatógépe,
jött a következő üzenet,
ráirányítottam néhány
mosómedvét,
valahol eltévedtek,
vagy eltaposta őket az autó,
ezt is az én számlámra írta.
Postafordultával jött a következő
e-mail. Magas a vérnyomása,
tegyek valamit;
le kel menni a mélybe,
legalább a tengerszínt
alá,
közben meginni három csésze
fodor menta teát gyomoridegre,
később óvatosan kimenni
a hidegre, mert meghűlésre
akácot kéne szedni,
(ez fagyott el idén),
azt felitatni mézzel,
egy szelet lekvárt enni hozzá.
Válaszul jól lehordott,
javasasszonynál volt,
aki szerint sok hülyeséget
szedtem csokorba,
borókabogyót, ánizst,
levendulát kevert össze,
s most azt issza egy hétig,
de megkér, hagyjam őt békén,
ne zaklassam a hülyeségemmel,
verset se küldjek, elege van,
és annyi meg annyi vaj a fején,
hogy megírhatna belőle egy regény(t).


3 megjegyzés :

  1. Nagyon bájos vers! Jó a humorod és a fantáziád!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ditta!
    Köszönöm szépen. Egy időben volt humorom, csak elveszítettem.

    VálaszTörlés
  3. Remek humorral megtűzdelt vers. Tetszett.

    VálaszTörlés