Bemutatkozás



Rövid önéletrajz


        Sánta Zsolt vagyok, Szlovákiában, Nagykaposon élek (1974-ben születtem Dunaszerdahelyen, Szlovákiában), a Debreceni Egyetemen végeztem 2012-ben néprajz szakon, bakalárként.
     Verseket már gimnazista korom óta írok, korábban az alapiskolában prózákat írtam, amelyekkel döntős helyezéseket is sikerült elérnem, de igazán verseket intenzíven 2008 óta írok. A Poet Ékkövei című verses antológiában 10 versem szerepel, kitűnő költőtársaim között (2009-ben jelent meg). Saját verseskötetem 2005-ben magánkiadásban látott napvilágot „Lágy fuvallat már a lelkem” címmel. Azóta számos magánkiadású verses Antológiában is megjelentek verseim.
      Hogy egy sablonnal éljek: A költő ír, mert nem tehet mást, és kapukat nyit lelke világának ösvényeire.

Sánta Zsolt





5 megjegyzés :

  1. Kedves Zsolt! Szeretettel köszöntünk az Allegória Portálon! Érezd jól Magad közöttünk, további sikeres alkotómunkát kívánunk Neked! (h)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy itt is összefutottunk, kedves Zsolt.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek, örülök, hogy itt lehetek...

    VálaszTörlés
  4. Őszinte örömmel köszöntelek!

    VálaszTörlés
  5. Üdvözlöm a frissen érkezőket. Legyen sok sikeretek és örömetek közöttünk!

    VálaszTörlés