Megkereshetnél


Megkereshetnél.
Ha megszeretnél.
De nem szeretsz, tudom.
Még sincs bennem
semmi fájdalom.
Öreg vagyok.
Másképp fogadom már
a nehéz dolgokat.
Nem gondolkodom sokat.
Volt idő, mikor volt határ,
volt szabály.
Aszerint tettem dolgomat.
Ostobán pazaroltam
szabadságomat.
De lelkem nem tartja fogva
semmi már.
Élek, ahogy élek.
Ahogy hozzák a napok,
ahogy sodor az ár.
Mintha felhőn ülnék,
mit a szél szeszélye visz,
repít az égen.
Látom szemed az éji kékben.
Nem baj, ha nem szeretsz.
Szeret engem a holdsugár.
Megvilágítja arcomat,
amin mosoly nincs ma már.

Musztrai Anikó




2 megjegyzés :

  1. "Megszerethetnél.
    Ha megkeresnél."
    Első pillanatra Kedves Anikó-elnézést érte-így olvastam, talán az ösztöneim olvastatták így, vagy ennyi esélyt úgy érzem kell adni egymásnak, míg kialakul olyan érzelmi viszony két ember között, mely szeretetre (szerelemre) lobban bennük. Mindkettőben. Szép gondolataidat örömmel olvastam.

    VálaszTörlés