Varga Árpád bemutatkozás



32 éves, iskolai végzettségem szerint általános iskolai tanár vagyok. Jelenleg Pápán élek a párommal, és bár általános iskolában dolgozom, de csak mint technikai dolgozó. Az írást gyerekkoromtól fogva kedvelem, elmondások és iskolai vélemények szerint már korán jól tudtam fogalmazni. 11 éves korom óta írok, szándékom szerint lírai alkotásokat, eleinte "versikéket", később egyre inkább nemcsak személyes témájú (tájleíró, szerelmes, elbeszélő írások), hanem mondhatni komolyabb hangvételű, közéleti mondanivalóval bíró és közállapotokat feszegető műveket. Ezidáig mintegy félezer verset vagy versszerű írást jegyeztem le, prózát írni irodalmi célzattal s magam által így megítélhetően még nem próbáltam. Középiskolai diákújságban történt megjelenéseket leszámítva, illetve az internetes közösségi médián kívül (saját, személyes profil alatt) műveimet még sohasem tettem közzé, sem erre a célra létrehozott internetes felületen, sem nyomtatott formában. Terveim között szerepel, hogy az eddig a fiók mélyén heverő, publikálásra váró költeményeket legalább digitális formában a líra iránt érdeklődő emberek számára hozzáférhetővé teszem. Idén ősszel néhány verset benyújtottam pályázatokra, és természetesen valamilyen nyomtatott megjelenést (folyóirat, antológia, stb.) is szívesen veszek, illetőleg azon leszek, hogy ezt elérjem.

2 megjegyzés :

  1. Imént írtam elsőként - szavaddal élve - könnyed "versikédhez"; amit ki akartál fejezni, azt sikerült is, kedves Árpád. Ha a rovatfejre nézel, láthatod, igazán különféle írásokat is feltehetsz, nem csak verset. Javaslom, nyomtatott formájú megjelenéshez bátran vegyél részt más oldalak pályázatain, elég sokan írnak ki ilyen felhívást. (Ezt az oldalt, az Allegóriát csak azért nem írom, mert a legutóbbi antológia volt az utolsó, a záró kiadvány.) Sikeres próbálkozást, jó munkát kívánok neked a folytatáshoz is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tanácsot és a biztató szavakat! Igyekszem kibontakozni és remélem méltó leszek a figyelemre! :)

      Törlés