12 megjegyzés :

  1. Szerencse, hogy vidám eseményekkel zárul az óév, tűzijáték-sziporkázással kezdődik az új! Mindez némileg csakugyan megkönnyíti a folytatást... Jóra várva tekintsünk hát 2019 elé! :d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz Gábor ! S miért ne bízzunk benne, hogy jó év vár ránk ? :)

      Törlés
  2. Kedves Ildi,

    Jó volt olvasni az óév lezártáról és az új beköszöntéről szóló versedet, olyan könnyedséggel írsz, így kellene elengedni és elfogadni mindent, csak nekem nem mindig sikerül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves Noémi ! Az emberek többsége szerintem sem engedi el könnyen a gondjait, én sem, de igyekszem. Nekünk jobb, ha sikerül. :)

      Törlés
  3. Hangulatos versedhez gratulálok és BÚÉK: Mila cheer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, boldog új évet kívánok ! :)

      Törlés
    2. Igen Ildi.
      A remény vész el utoljára, akkor viszont vége a dalnak...
      Az ember, saját érdekében higgyen az új évben.
      Tetszett.
      gyuri

      Törlés
    3. Köszönöm Gyuri ! Bizony igazad van, csakis pozitívan érdemes hozzáállni az élethez, évekhez, eseményekhez, a nem jó jön úgyis, ha akar. :)

      Törlés
  4. Ildikó drága!

    kívánok neked családi örömöket, boldogságot, egészséget az új évben

    sok szeretettel és öleléssel
    Sarolta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves Sarolta ! Hasonlókat kívánok én is neked, sok szeretettel ! :)

      Törlés
  5. Angyalok álmát őrzi az éj,
    a te álmodat majd őrzöm én.

    Gratulálok hangulatos versedhez, kedves Ikdikó: Mila

    VálaszTörlés