Úton











Kopoltyús csend döng,
tátog a beton, éget.
Lábamon fék, kuplung, gáz,
ásító rettenet repít.
A perc itt kilométer,
s néhány irányváltás az élet.
Útszéli csokrok, keresztek.Versenyt fut önmagával
légzsák, kormány, kerék.
Fentről Isten vigyázz rám,
lentről Istenre én,
kitartson mellettem,
míg megérkezem.
Ráhagyom magam,
mindegy honnan hová
s mi köt még a röghöz,
tapadás, vagy felhajtó erő.
Minden út alám kanyarog,
hogy egyenes legyen.
Indulok, megyek tovább.
Halott köveken
az élőkhöz.i

9 megjegyzés :

  1. Nekem is hasonló gondolatok keringenek a fejemben, ha vezetek, s még inkább, ha az anyósülésen ülök, mert azt nagyon nem szeretem...
    Szépen felépített Versedhez szívből gratulálok!


    Szeretettel: Ditta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Ditta megtisztelő figyelmedet. Örülök szavaidnak...:)

      Törlés
  2. A szavak ahogy előttem lépdeltek, diaként pergette elém az élményeket mikor at úton haladunk..
    Ragyogó vers, nagyon tetszik.
    Bagira

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm kedves Bagira megtisztelő szavaidat...)))

    VálaszTörlés
  4. A hosszabb utak alkalmasak -no nem a merengéshez- hanem a gondolatépítéshez, hiszen valóban elénk jönnek az élmények és látnivalók.
    Köszönöm szavaidat Kedves Ditta.
    Szeretettel: László

    VálaszTörlés
  5. Kedves László!

    Versed szimbóluma nekem nagyon bejött.
    Szeretettel gratulálok: Mila

    VálaszTörlés
  6. Az utak vonzzák a gondolatokat. Megélünk eddig meg nem élt eseményeket. Lelkesítettél.

    VálaszTörlés