13 megjegyzés :

  1. "Én nem tudom mi ez, de jó nagyon,
    Fájása édes, hadd fájjon, hagyom.
    Ha balgaság, ha tévedés, legyen
    Ha szerelem, bocsájtsd ezt meg nekem!" (J.Gy.)
    Ez jött be nekem olvasva versedet!
    Üdv. Szabolcs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tati! Biztosan ez a vers visszhangzott bennem, ismerem én is, csodálatos.
      Köszönöm.

      Törlés
  2. Szép a versegész, s a könnyek leírása meg káprázatos!

    VálaszTörlés
  3. Ne dideregj, szeress mást majd egyszer!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva, rövid az élet. Azért köszönöm.

      Törlés
  4. Ami árt, néha erőssé is tesz. Nagyon szép a versed, Éva ! :)

    VálaszTörlés
  5. Na mi, mi az, ami?... Találgasson, aki akar, aki nem gondol egyből valami akarhatóra, szerethetőre... Én meg csak azt mondom: ezt borzongatóan jól megírtad, kedves Éva. :d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Francis, attól tartok igen. Köszönöm.

      Törlés