13 megjegyzés :

  1. Láttatod az esőt, a szétterülő napot, látványával köszöntöd a hőn várt, s most már biztosan megérkezett évszakot! Tetszettek soraid, Hajnalka! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, csak próbálkoztam a versformával.. Nem megy. Üdv.

      Törlés
    2. Először is, Hajnalka: a próbálkozás megy, hiszen leírtad e sorokat. :)
      Aztán: nem olyan egyszerű az, hogy elégedetlenül nézi az ember, mit "követett el", aztán lemondóan legyint. Mert például tetszett, hogy nálad a szél történetesen nem cibálta az ágakat, hanem csak végigrohant rajtuk. Az eső jelzője, ezzel őhosszúlábúsága a legjobb részlet a versben. Igaz, hogy fő égitestünk sok versben kikukucskál, bújócskázik stb., de aztán merted írni az itt jól illeszkedő gőzölög szót is. A fény hirtelen szétterülése ugyancsak tetsző. Bátran megelégszel egy kis levéllel is, hogy felvezesd – de remek! –: szusszanva megérkezett a várt tavasz! No. :) Szerintem. :)


      Törlés
    3. Gábor, te oly kedves ember vagy, segítőkész..stb. Az a helyzet, hogy prózai szövegeimben is sok a lírai rész, s ezért írtam ezt versformába. Nem érzem közel magam a vershez, mégis ritkán elkövetem..Köszönöm értékelésed, üdv.

      Törlés
    4. Az bizony más kérdés, Hajnalka, hogy mennyire érzed magad közel a versíráshoz; szempontodból nem lehet mindegy, hogy ezt, vagy a számodra kedvesebb, mesélős-elbeszélő prózát műveled-e. És teljesen igaz, ez utóbbihoz tartozó írásaidban is szerezhetnek örömet az olvasóknak lírai részletek... Arról már nem is szólva, ha némely írás egészében szinte líra... :) - Végül, hogy jómagam milyen lennék: maradjunk annyiban, hogy erről is nyilván eléggé megoszlanak a vélemények... (o)

      Törlés
  2. Kedves hajnalka.

    Igen kellemes meglepetést okoztál nekem verseddel.
    Szeretettel gratulálok.
    gyuri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Gyuri,örülök neki, mármint a kellemes meglepetęst. Én magam is meglepődök nagy ritkán, kint most is. Utólag olvasva nem is hiszem el, hogy ezt elkövettem . 😀üdv. Hajnalka

      Törlés
  3. Bocsi, tabblettről írok, elütöm, nem látom. Nem kint, hanem mint 😊

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszett, és hidd el, hogy elkövetted ! Igazi tavaszi érzést hoztál ! :)

    VálaszTörlés