15 megjegyzés :

  1. A szél szirénhangja, a létét féltő bogár, a kukucskáló csillag fénye, s egy kis hideg a mécsbogár hátán... Egy szendergés előjátékaként, szépen összehoztad mindezt, Ildi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szépen összehozottnak látod, kedves Gábor ! :)

      Törlés
  2. Kedves Ildi,

    Milyen szép, aludni tér az erdő, mező, jön az este, megjelent a lelki szemeim előtt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Noémi!

      Köszönöm, hogy követtél ezen az estén, s ha jó idő lesz már, a valóságban is élhetsz át hasonló érzést. :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szeretettel gratulálok pozitív hangulatú versedhez: Mila

    VálaszTörlés
  6. Kedves Ildi.

    Szokásomhoz híven, összevissza barmoskodom./Majd ez még romlani is fog.../
    Kedves, békés, álom ringatta éjszaka.
    Szép hangulatú vers, tetszett.
    gyuri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Gyuri ! Örülök, hogy tetszett !
      Másrészt ne mondj ilyeneket magadról ! :) Van úgy, hogy nem sikerül az elküldés, illetve nem tudjuk javítani, ha már elment a komment. :)

      Törlés
    2. Igen, igaza van Ildinek, Gyuri! Magam is úgy jártam a legutóbbi versnél, hogy többször töröltem (mert végül is tudunk így javítani). Először rossz helyre írtam a választ, aztán meg láttam (megláttam), egy többesszám-jel lemaradt egy helyen. És mi történt törlés után? Újra a régi hibásat másoltam fel! Persze, hogy nem hagytam annyiban, vállaltam, hogy szétszórtnak tituláljanak, de mégis: ha lehet, ne legyen hibás a kommentem! (Mentség nincs, csak megjegyzem, zűrös napom volt akkor éppen.) (o)

      Törlés