11 megjegyzés :

  1. Hááát...szemesnek áll a világ - mondja a népi bölcsesség Gábor.
    Van húsostál, nem a körülötte állók hőbörögnek.
    Erről tudnék hosszan beszélni, de Kufstein, barátságtalan hely...

    A karikatúra igazán szellemes. Fő, a biztonság!

    gyuri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég nekem, hogy jól érted a helyzetet, Gyuri! A karikatúra éppenséggel a román "tervezői" szemléletről mond valamit, de a hazai mentalitáshoz is adaptálható. :(
      Köszönöm hozzászólásodat! :)

      Törlés
  2. Kedves Gábor,

    És az agyasok szerint jó az irány :) nagyon jó gondolat. Tetszett.

    VálaszTörlés
  3. És nekik ehhez iránytűre sincs szükségük; azért ez nem semmi...
    Örvendtem tetszésednek, kedves Noémi. :)

    VálaszTörlés
  4. Gábor,remekeltél! A Rajzod kitűnően szemlélteti az agyatlanságot. Üdv. Hajnalka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, kedves Hajnalka. A rajz pedig illusztrációja lehet a "mindent megtehetünk"-üzenetnek is. :o

      Törlés
  5. Kedves Francis vagy Gábor? (Még keresztanyád is lettem, mert elkereszteltelek Frensis névre.)

    Kérlek segíts nekem, mert nem vagyok benne biztos, de gondolom, hogy az egy és ugyanaz.

    Most a tömör versed aktuális problémája szerintem: Ti higyjétek el amit mondunk, de úgy lesz, ahogy a mi zsebünk diktálja. Úgy sem veszitek észre, mekkora szamárfüleket rakunk rátok.

    Szeretettel gratulálok: Mila

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Segítek: mint Gábor, nicknévként használom egy hajdani költő, Francis Jammes nevének hol egyik, hol másik részét. A vers témáját pediglen eléggé jól írtad le, kedves Mila. És igaz az is, hogy ők úgy gondolják. Ámde sokan mégis észreveszik: az agyasok mekkora szamárfüleket illesztenének ránk. ;(

      Törlés
  6. Gábor, ismét nagy igazságot írtál, nem is tudok mit hozzátenni. Valakiknek mindig jó az irány, a hőbörgőkkel meg minek is törődjenek?Úgyis gyenge a hangjuk, alig hallatszik fel a magasba... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az élet biz nemcsak játék, de szent bizonytalanság is. Így azt, hogy mely irányok bizonyultak jónak, és milyen hangok s mennyire hallatszottak, az végül is utólag nyer - időszakonként különféle - igazolást. - Köszönöm soraidat, Ildi! :d

      Törlés
  7. Kedves Francis, köszönöm szépen a névvel kapcsolatos magyarázatot.
    Örömmel olvastam szavaidat.

    A szamárfülek meg csak úgy meredeznek, legalább is ezen a vidéken, ahol én élek, de gondolom felétek is akad belőle.
    Szeretettel: Mila

    VálaszTörlés