5 megjegyzés :

  1. Kedves vers ez Milácska, csak a második sorral van bajom, mert kik jönnek fehér virágcsokorral? Gondolom, a hullámok, de ebből a mondatszerkesztésből ez nem eléggé egyértelmű.

    VálaszTörlés
  2. Drága Ditta, lehet, hogy nem vagyok eléggé érthető, de a tenger habja, olyan, mint amikor körbe fon egy csokor fehér virág.
    Puszillak drága őszinteségedért: Mila

    VálaszTörlés
  3. Drága Sári mjama,
    valamit nem jól nyomtam meg, mert nem távolítottam el a hozzászólásod. Elnézésed kérem: Radmila

    VálaszTörlés
  4. Milácska, saját magam töröltem a hozzászólásomat, nyugodt lehetsz, egymásét nem is tudjuk.
    Mit szólnál hozzá, ha lecserélném az illusztrációt a tenger habjaira úgy, hogy ez a csokor virág is megmaradjon?

    A másik: én nagyon szeretem az ilyen rövid verseket, gratulálok hozzá szeretettel és kívánom, hogy érezd nagyon jól magad az Allegória Közösségében!
    Saci/Sári mama

    VálaszTörlés
  5. Drága Sári mama / Saci,
    nagyon hálás lennék a képcseréért. Különben sem tudok feltenni képet, mert egyszerűen nem hallgat rám a gép, ezt is mással tetettem fel, aki az első fehéres csokorra azt mondta: ez jó lesz. Szerintem a csokrot eldobhatod, már elszáradt:)).

    Köszönöm szép szavaidat, és most megnyugodtam. mer tudok én olyan műveleteket is elvégezni, hogy mestert hoz a fiam.
    Szeretettel és köszönettel: Mila

    VálaszTörlés