Pap Erzsébet bemutatkozása

Kicsi gyermekkorom óta átszőtte az életemet az írás .
Gyermekként az iskolába - később a saját gyermekeimmel  verselgettem /. Két nagy gyermekem van - ők már a saját életüket élik ./. Azután jött egy lehetőség - melyért nagyon hálás vagyok : Origó - Ház: Cinke
rádió - melyben volt lehetőségem verset mondani . / Kis Varga István -tulajdonos  és Bartalovics Zoltán - Művészeti Vezető irányítása alatt/ Közben böngésztem az Internetes Oldalakat - ahol  igazi kincsekre
leltem . Így jutottam el ide az Allegória Művészeti  Portálra . Eddig csak csendes szemlélője és olvasója voltam , de szeretnék aktívabb lenni . Igaz , hogy az időm korlátozott , de igyekszem .
Hálás vagyok a lehetőségért !

Pap Erzsébet

1 megjegyzés :

  1. Szeretettel köszöntünk az Allegória Portálon! Érezd jól Magad közöttünk, s, ha lehet egy képet küldj már Magadról a megadott emailcímre!

    Szeretettel: Ditta

    VálaszTörlés