Elvesztettem a végtelent

















Elvesztettem a végtelent,
a kapum kivan sarkáig tárva,
s valaki goromba hirtelen
hazug kezével zsebre vágta.
Most siratom, mert néha én 
gyűjtöttem végtelen szókat,
elvetettem, learattam,
és szétosztottam a jókat.

Ha égről néző fáklyafényem
megbabonázta a tavakat,
csillagnak látszva a felszínen
arannyal festettem halakat.
Tündérkedtem árok parton
nádirigó füttyön éltem,
égre nyújtva éhes markom,
senkivel én nem cseréltem.
De elvesztettem a végtelent,
bezárult a kör köröttem,
megtaláltam a képtelent.
A kopott tükröt, eltörötten.

4 megjegyzés :

  1. Tündérkedtem árokparton
    nádirigó füttyön éltem

    szép

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép és végtelenül szomorú.

    VálaszTörlés
  3. És ne légy szomorú! Ki tudja, mit hoz még az élet?! Hidd el, süt még Rád is a nap!

    VálaszTörlés