Holnap talán



















Holnap talán én olyanná leszek...
reszkető kézzel bármit vigadó -
zúzmarás fejjel múltat sirató
hókaszín arcom sírokban lebeg.

Beszédes énem magamra hagyom
vagy kizúdul bugyogva belőlem -
zubognak szavak rokkant erőtlen
változatlan lesz tőle a vadon.

Senkire sem hatnak már kincseim
miket felhalmoztam ládikómban - 
élő, s élettelen lép át ottan
hol szellő bélel lelkem ingjein.

Látva-látó szemek szemet hunynak
szűrt hallású elmék felejtenek - 
elhízottan ül rám szende felleg
kiszorítva belőlem a szuszt majd.

Ez vár reám, s kívülem rátok is
hamvadt mondatunk zöme urnákban -
szöveggel védve arany-rámásan:
"feledve téged, jövő gázol itt".

Holnap talán levegőben hálok...
testvéremként köszöntöm a Napot -
sejtem elbomlik, ahogyan dalom
s agyam táplálja földi szilánkod.

4 megjegyzés :

  1. Szeretettel köszöntünk az Allegória Portálon, s kívánjuk, érezd nagyon jól Magad!

    A szerkesztőség nevében: Ditta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ditta!
      Nagyon szépen köszönöm kedves szavaidat. :)
      Egyetlen dolgon jó volna segíteni.
      Nagyon aprók ezek a betűk, nem lehet elolvasni a verset. :(
      Nézelődtem, nem mind ilyen piciben tűnik fel.
      Örülnék, ha ezt meg lehetne oldani.
      Köszönettel és szeretettel. Éva

      Törlés
  2. Kedves Éva! Nehéz megszólalni ezek után a szép, de fájó sorok után. Búcsúfélének érzem a verset, összegyűjtve benne az életben megtalált szépségekkel.
    Ölellek szeretettel, Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a hozzászólásodat, nagyjából jól összegezted a lényeget. :)
      Örültem Neked. Éva

      Törlés