Bemutatkozás








Szeretettel köszöntöm az irántam érdeklődőket. Éva Lambrozett néven írogatok, leginkább a vers műfajában. Most már merészebben illetem írásaimat ezen címszóval, mert néhányan megerősítettek abban, hogy nyugodtan használhatom ezt a kifejezést. Nos, ha nem is nyugodtan, de - magammal szembeni fenntartásokkal - hálás köszönet azoknak, akik ekként tekintenek alkotásaimra. Nincs még két éve annak, hogy nyílt színre léptem és vállalom gondolataimat az olvasók előtt. Elég termékeny vagyok és ezzel egyetemben önkritikus, játékos, ironikus, örökké diák az élet padjaiban. Négy gyermekem és egy unokám van. Budapesten élek, s a köz-szférában dolgozom. Aki bővebb tartalmamra kíváncsi, az megtalálhat ezen név alatt a honlapomon avagy egyéb portálokon.

4 megjegyzés :

  1. Szeretettel köszöntelek, kedves Éva! Kívánok kellemes időtöltést és sikeres alkotásokat!
    szeretettel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Éva, e kedves fogadtatást. :)

      Törlés
  2. Mindenki így kezdte egyszer, s véleményem szerint nem is annyira a megírt művek száma számít egy idő után, hanem a minőségük, s az az önművelési kitartás, amely segít megismerni a kortárs prózák és versek jellemzőit, a drámákkal ugyanis kevesebben foglalkoznak, s ebből aztán egy egészen elképesztő sikertörténet is kibontakozhat. Örülünk, hogy itt vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nektek is szívből köszönöm, hogy ilyen barátságosak és együttműködőek vagytok. :)
      Engem most a vers-szerelem tart fogva, de régebben írogattam prózát.
      Ám otthon vagyok a film világában is, ami egy időben a munkámmal állt összefüggésben.
      Való igaz, hogy talán kevesebbet írok, mint eleinte. Gyakorlottabb és igényesebb, egyben türelmesebb lettem. Legalábbis remélem. :) Üdv. Éva

      Törlés