5 megjegyzés :

  1. Első gondolatom az volt: így múlik el minden, kedves Irma. Soraidból a szomorú tudomásvétel érződik, de előre is veted tekinteted, s a jövő féltése ugyanúgy ott van. Szerencse, hogy nem csak az üzlet határozza meg viszonyainkat... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, Gábor, de akkor is elgondolkodtató, hogy amikor ezt a verset írtam, akkor sem kellett elmennem a városból, hogy igaz legyen, mára meg már az utcából sem !Orvosok, fiatalok, tehetséges emberek áradata : Igen, ennek főleg gazdasági okai vannak. ;-(
      Köszönöm hozzászólásodat
      Irma

      Törlés
  2. Kedves Irma.

    Igazán jó, és szép a versed.
    Minden múlik, és lassan mi is emlékké válunk, azután csak akad valaki, aki emlékszik is ránk.
    gyuri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazad van, Gyuri, csak az a legnagyobb baj, hogy már a fiatalok is elmennek, sajnos van aki betegen örökre, ki pedig " csak " külföldre"
      Üres a fél utca.
      szeretettel Irma

      Törlés
  3. Nagyon igaz a versed, utcák szűnnek meg, házak omlanak össze. Versedről jutott eszembe, hogy milyen sokként ért amikor megláttam, hogy nagyszüleim házát lebontották. Nem tudtam, és mikor megláttam, álltam a kapuban dermedten, és ott zokogtam....

    VálaszTörlés