4 megjegyzés :

  1. Kedves Ildi,
    Arra gondoltam a versedet olvasva, hogy mindig jön új és görget minket is magával, amit tegnap ismertem, ma szinte idegen és mégis ugyanaz, mint valami rejtvényféle, amiben állandóan ugyanazt a kérdést látjuk, és a válasz mindig csak hasonló. Megmozgatott, tetszett. Biztos nem ilyesmikre gondoltál amikor megalkottad, de bennem ezt indította el.

    VálaszTörlés
  2. Meddig-hová térhetünk vissza a múltba? Képzeletben a legrégibb idők bejárása sem lehetetlen. Elgondolni: honnan eredtünk, kik lehettek őseink, hol-hogyan kezdődött, s folytatódott, történt, hogy most visszagondolhatunk... Úgy hiszem, érzem ezt a hangulatot, melyben az idegenséget észlelted, kedves Ildi! (h)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ildi.

    Különleges, érdekes, egyéni költemény.
    Nekem tetszett, és amilyen önző vagyok, nekem ez elég.
    gyuri

    VálaszTörlés
  4. A múltba nézni mindig izgalmas dolog, Ildikó. Rejtelmes bolyongásod közben a képzelet az "idő húrján hegedül " - ez nagyon tetszett, és nagyon találó.
    Irma

    VálaszTörlés