9 megjegyzés :

  1. Jó kis haikuk, kedves Irma. Versedből határozottan érződik, hogy kedvenc virágod a liliom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, Kedves Gábor, akkor én egész nyáron csak " jó " verseket fogok írni, mert mindig az a kedvenc virágom, ami éppen nyílik.
      Imádom és változatlan szeretettel fényképezem is őket :)
      Köszönöm szavaidat, most jó kedvre derítettél !
      ( Igyekszem majd egy kis változatosságot bele csempészni ) :)
      Irma

      Törlés
  2. Sejthettem volna, kedves Irma: kedvenc, ami éppen nyílik. Gondolom, mint az alkotó embernél is, kissé hasonlóképpen: a vers, a kép, ami könnyebben vagy kínok között akár, de már éppen készre formálódik, megszületik... :d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaznak igaz, de poénnak szántam :)

      Törlés
    2. Így is, úgy is jó volt, hogy azt írtad, hiszen kapcsolódni is tudtam hozzá... Kiírhattam egy felröppenő gondolatomat soraidra reagálva... Ezzel némiképpen utalok a szomszédos chaten tett megjegyzésemre is... :d

      Törlés
  3. Haikuid "illatoznak", drága Irma.
    Igazi hangulatteremtőek.
    Szeretettel gratulálok: Mila

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha így látod, Mila. Én ha bánatom van, a szabadba, virágok közé menekülök, fellélegezni :)

      Törlés
  4. Kedves Irma.

    Kedves, szép haiku, szinte érezni a virág illatát.
    Tetszett.
    Szeretettel.
    gyuri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, Gyuri, a virágok mindig igazi felüdülést jelentenek számomra,( ebben a szürke világban ahogy mondani szoktad ) visszahozzák a gyerekkoromat...
      szeretettel Irma

      Törlés