8 megjegyzés :

  1. Kinek mit tartogatott az élet, személyes sorsa... Eszerint veheti számba ő (vagy rosszabb esetben a hozzátartozója): mit hagyott ki, milyen (eltorzított) hiteknek adott bizalmat... Nem csodálom, ha sokan fájdalmak, különféle megcsalattatások miatt az őrület határáig sodródtak. Ez utóbbira a gumifalak engedtek következtetni. - Erős témát foglaltál haiku-strófákba, Ildi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Gábor ! Mondhatnám, a vesémbe látsz :D Igazán jól vetted, amire gondoltam. Van úgy, olyan események történnek emberek életében amiből nem találnak kiutat.
      S ha nem is a szó szoros értelmében, de következik a gumifal. :)

      Törlés
  2. Kedves Ildi,

    Köszönöm Gábornak a hozzászólását, amivel segített megértenem a versedet, mert éreztem de nem értettem mégsem, és így rádöbbenhettem, hogy tömör és találó szavaiddal egybefoglaltál egy sorsot, remekül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves Noémi ! Örülök, hogy megértetted mondandómat. Igaz, hogy tömören szoktam fogalmazni, de a haiku műfaj még annál is nagyobb tömörítésre ösztönöz. :)

      Törlés
  3. Kedves Ildi.

    Igencsak szóra érdemes a versed, Gábor, kitűnően összefoglalta a lényeget.
    Remekül sikerült munka.
    gyuri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves Gyuri ! :) Jól esnek szavaid. :)

      Törlés
  4. Remek vers, a én azonnal megértette. Üdv.

    VálaszTörlés