Kőhalmi Levente: Ki táncol












Ki táncol éjente ágyam mellett?
Angyali Lucifer ő?
Szerelemmel közelít felém,
majd konok félelem jő.

Mezítelen testem
hidegen, fagyosan remeg,
pedig belül széttép,
eléget e meleg.

Csak látnék fényt
alagútnak végén,
s szólna valaki felém,
mint régben égvén,

s esetlen testem
karolná egyszerűn fel,
egy mesevilágába
repítne ostobán el.

Platina lelkem csillanna,
Óz simogatná,
egy élettelen acélgép
az, mivé változtatná.

Majd jőne újabb,
boldog idő,
megszállná sebeim
e félszeg erő,

láncait eldobva
szakadna álmom.
Szűzi szépre nézve
csak ezt vágyom,

szomjaznám ajkait,
legelébb lelkét.
Mikor nyújtá nekem
didergő, fagyos kezét?

Reményre cserélném életem
adtam fel hirdetést –
anonim folt lett lelkemen,
s hogy ne éljem át szégyenét,

a jelentést magam küldtem
a Kisherceghez el,
válaszát nem várva meg
indultam a pokolba fel.

Esély elrejteni,
az már régen nincs!
A csekély, csacska
fűszerremény az, mi kincs.

Két év garancia,
mi van hozzá,
csak legyen ki óvja,
s félve tekint le rá.

2 megjegyzés :

  1. Lelki vívódásod mély hatással van rám.
    Szeretettek gratulálok: Mila

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mélyen tisztelt Mila!
      Megtisztelnek szavaid s köszönöm, hogy szánsz időt soraimra!

      Törlés