Mottó: “Nem a halál az, amitől az embernek félnie kellene, hanem az, hogy soha nem kezd el élni. (Marcus Aurelius)
Heuréka!
Egyszeri életünk eddigi nagy rejtélyére találta meg a megoldást őszinte örömünkre T. C. Achilles:
– Sok időt pazaroltak el a kérdésre, hogy mi volt előbb: a tyúk vagy a tojás. Pedig hát egyszerű a válasz:
Természetesen a kakas!
Tűrni tudás
– Két éve bajlódom ezzel a fájdalommal – mondja a könyöke kezelésére végre orvoshoz fáradt idős ember.
– Nem kis tűrőképessége van – jegyzi meg a doktorasszony.
– Különös ez, a hetvenes éveimben? És korunkban?
Hirdetés
„Felkínálom képességeimet. Referenciák, a korábbi hazai és külföldi projektjeim: Józsi, Gabi, Pierre és Juan. Bérkocsis utca 15. Casano Vali.”
Fogadalom, emlékezéskor
"Én, Atomfegyveralatt-járó, esküszöm, e borzalmas eszközt felhasználni nem akarom és nem hagyom!"
Aki remélni tud, a nehezén máris túl van.
A nagy Maónak tulajdonított mondással: Fel a fejjel – amíg van!
Különbség
Előrelépni csak mindig jobban gondolkodva lehet – ez természetes.
Másképp gondolkozni! – az a nem természetes.
Értelmezés
A stílus, maga az ember - idézzük, mondjuk, sokszor.
De hogyan is viselkedünk, beszélünk? Ez, ugye, nagymértékben a környezettől függ; hogyan tárgyalnak velünk, miképpen reagál (már feltételezhetően is) az, akivel éppen szót váltunk.
Hidd, hogy mondod viccesen: stílusunk – a másik ember.
Fejlődünk
Olvasom, hogy milyen viták fordultak elő a mezőgazdasági termékek kereskedelmében. Ha például rosszabb volt a termés, szűkösebb a kínálat, ez esetben a termelő a szerződésben ígértnél is jobb minőségűnek ítélte termékét. Ha viszont bőségesebb a termés, nagyobb a kínálat, a forgalmazó emelt könnyen minőségi kifogást. Ha nehéz dönteni, szakértő bizottság állásfoglalását kérték.
Nem volt könnyű idáig eljutni: ugyanaz a termék lehet ilyen is, olyan is.
A szakirodalomba pedig bevonul egy új kifejezés: kereslettől-kínálattól függő minőség.
A kép Atlasz Gábor munkája.
Másképpen gondolkodom én is, tehát nincs esélyem előre lépni - hátrálni, Nem! Inkább megállok.
VálaszTörlésAzt látom a sok reklámból, hogy a kínálat mindig nagyobb.
Másképp és mindig jobban gondolkodni – az is előrevisz. Bizony, sokat jelentett volna, ha ilyesformán változom... :-d
Törlés