14 megjegyzés :

  1. Kedves Ildi.
    Szívbemarkolóan őszinte, jó, és szép vers.
    A lélek sikolya...
    Hogy az ember mennyire kiszolgáltatott és tehetetlen!!!
    Gratulálok.
    gyurí

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves Gyuri ! Bár soha ne lett volna az a szomorú esemény, ami a megírására késztetett.

      Törlés
  2. Sajnos igaz, és nagyon fájdalmas a versed.
    Szeretettel: Mila

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ildi,

    Ami történt, és a nincs mit tenni rettenete.
    Szép lett igazán.

    Noémi

    VálaszTörlés
  4. Kivételesen először a vers alatti sorhoz fűzném hozzá: megdöbbentett e hír – Zsófiról, tevékeny életéről, lelkes munkájáról is sokan tudtunk, gyászoljuk őt; halála mérhetetlen veszteség édesanyjának, osztozunk fájdalmában. – Ildi, versed szívfájdítón búcsúzó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gábor így vagyok én is. Bár sosem ismertem Zsófit személyesen, de mesélt róla Ditta, örültem a sikereinek,és ez a szörnyűség szinte letaglózott. Szülőként átérzem a fájdalmát, nincs az a szó, az a szeretet, ami enyhítené azt.

      Törlés
  5. Kedves Ildi!

    Fogadd együttérzésemet.. Döbbenet.. Fájdalom..
    Mérhetetlen űr..
    Nagyon átérezhető a vers. Szépek a soraid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen az olvasást, és tetszésedet. Az együttérzés oldalunk tulajdonosát, Juditot illeti. A linken olvasható írás sajnos az Ő kislányáról szól. Bár soha ne írhattam volna meg ezt a verset.

      Törlés
  6. Ó Istenem! Miért! Csak ezt ismételgetem. A versed gyönyörű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ibolya, így vagyok én is. Fiatal, boldog, sikeres élet veszett oda, múlhatatlan fájdalmat okozva.Köszönöm, hogy olvastad, és tetszik e szomorú versem.

      Törlés
  7. Gyönyörű versben emlékezel a hihetetlen, felfoghatalan tragédiára. Dittának erőt ennek elviselésére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Hajnalkám, Dittának én is erőt kívánok ennek a szörnyűségnek az elviseléséhez.

      Törlés